2013. február 12., kedd

Nem hagytam abba!!!


Jelen pillanatban éjfél van, azaz átcsúsztam hétfőből keddbe. Pontosan két hete nem írtam, és kaptam már pár üzenetet, hogy mostmár szíveskedjek klaviatúrát ragadni és megírni, hogy mi a harci helyzet!! Jelentem, minden rendben van, élek és virulok, csak az elmúlt két hétben sokat betegeskedtem és ebből kifolyólag nem nagyon vitt rá a lélek, hogy írjak. Nem álltam le a blogolással, nem is fogok rászokni erre, hogy csak 2 hetente jelentkezek, ígérem, csak most egy-két történés miatt (többek közt az anyukával való konfliktus miatt) kellett egy kis időt adjak magamnak, hogy leülepedjenek a dolgok.

A betegségemnek, - ami a mutterel való konfliktus után kezdődött-  már hálisten vége, hiper-szuper hétvégén vagyok túl és tartalmas lesz a következő bejegyzés,ezt előre bocsájthatom.:)
A bejegyzést már elkezdtem írni, félig meg is van, de mivel jó sok pótolni valóm van, így eltartott egy darabig, de holnapra, vagyis mivel már éjfél van, így mára, keddre készen lesz és a nap folyamán, de legkésőbb estefelé közzé is teszem.

Addig is jók legyetek, puszi Mindenkinek!:)


P.S. egy kép a hétvégéről, Annával, az újdonsült barátnőmmel és az új hajammal:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése