2012. május 27., vasárnap

Walkin' on sunshine


Napos napot mindenkinek!

Igen, ahogy a cím is elárulja nagyon szép napos idő volt ma illetve már egy hete folyamatosan 25-30 fok van itt Angliában, gyönyörű napsütéssel megspékelve ami a hangulatnak/kedvnek is igen jót tesz:) Na nem mintha itt Angliában amúgy stresszelnének az emberek meg én sem de ez az idő tényleg hiányzott már, mivel mint ahogy azt az előző bejegyzésben is említettem, az elmúlt másfél hónap javarészt esős/borús volt errefelé.

A hetem átlagosnak volt mondható, bár napközben a feladtaim végzése közben hamarabb leizzadtam mint egyébként, ami az időnek betudható, de valamit valamiért ugye:) Bár nekem azt hozzá kell tennem-és most Isten ments hogy panaszkodjak-de én a nagyon meleget nem szeretem. A 30-vagy affeletti hőmérsékletet én max vízparton tudom elviselni, ha nem kell csinálnom semmit csak nyaralni. Ez van, az én szervezetem egyszerűen jobban szereti a 20 fok körüli hőm-öt.Na de ennek ellenére örülök, mint majom a farkának ezen a héten, mivel már nagyon jól jött a jó idő és mert olyan a munkám, hogy a házból nem kell hozzá kimozdulnom, a házban pedig jó idő van. Kimenni meg már akkor megyek amikor nem olyan durva, pl késő délután-kutyuval sétálni stb. :)

Péntek este Renivel találkoztam, cheesecake-et mentünk enni a városba dumapartival egyebkötve. Ebből az lett, hogy olyan édes cheesecake-et sikerült rendelnünk, mint még soha. A cheesecake-et amúgy egy fehér krémmel szolgálták fel, nem egészen tudtuk eldönteni mi az, de nekem nagyon hasnlított a margarinhoz. Furcsálltuk is, bár azt el kell mondjam, enélkül a krém nélkül tényleg ehetetlenül édes lett volna. Még mielőtt a Renivel taliztam én már megjártam a mekit, de cheesecake után Reni még éhes volt, így elmentünk oda, hogy vegyen magának sült krumplit, hogy semlegesítse kicsit a torta édes ízét. A lány, aki a mekiben kiszolgálta őt csak mosolygott rám, hogy "jé te már megint itt vagy?!"-akkor még nem tudta, hogy én nem fogok rendelni semmit.:)
Meki után mindketten hazamentünk, az este/éjszaka hátralévő részében megnéztem még egy filmet, és hajnal 2 lett, mire ágyba kerültem. Másnapra London volt betervezve Judittal, nekem 9kor kellett felkelnem és azon agyaltam hajnal 2-kor, hogy mi a fészkes fenével töltöttem el így az időt, meg hogya fenébe fogok én 9kor felkeni?
Nagy meglepetésemre TELJESEN MAGAMTÓL már 8:30 körül felkeltem, nem akartam elhinni. Mire az ébresztőm csörgött 9kor akkor én már meg voltam fürödve és félig el is készültem.:))Mivel ilyen ügyes voltam, indulás előtt megjutalmaztam magam egy jégkrémmel.:)
Judittal fél12kor taliztunk a Victorián. Mint ahogy mindig a mekibe mentünk, vettünk magunknak menüt és dumaprtival indítottunk. Kb 2 órásra sikeredett, volt miről beszélni. Ezután a szép idő örömére elmentünk a Hyde parkba, a Seprentine nevű tóhoz, ahol elhatároztuk, hogy bérelünk vízibiciklit, de előbb ettünk, Judit jégkrémet én pedig waffelt(gofrit).



Hyde park




Serpentine




Waffelem:)






Kalóz:)

Aztán mire megettük a fagyit/waffelt a sor a vízibiciklisnél akkorára nőtt , hogy még ránézni is rossz volt. Tényleg minimum 10-15 méter volt a sor, vagy hosszabb és egyikünk sem akart a napon aszalódni, így most nem mentünk vízibringázni, de majd legközelebb.
Ezután eldöntöttük, hogy mi koktélt akarunk inni. Én már napok óta rá vagyok szomjazva egy Mojito-ra, szóval visszamentünk a Victoriához, ahol egymás után tértünk be a szembe jövő bárokba, de a legtöbben nem volt koktél ahol meg volt, ott elkérték az ID-t, nekem volt is, de Juditnak nem, (illetve nem volt nála fényképes és csak olyat fogadnak el) így nem koktéloztunk. Ekkora már annyit mászkáltunk a napot, hogy minden bajunk volt, így visszamentünk a mekibe,szánalmas vagy sem és megettük aznap második menünket.
Eztán elváltunk mivel nekem aznap úgy volt, hogy bébiszittelnem kell. Ekkor jött a nap legjobb része, rossz vonatra szálltam fel:)))) Na azért nem teljesen más irányba tartó vonatra szálltam, hanem a következő volt a helyzet: nekem a Bedford felé tartó vonattal kell mindig hazamennem. Bedfordba több is megy, van amelyik megáll Elstree-ben ahol lakom, van, amelyik nem. És persze egy olyanra szálltam, ami nem állt meg Elstree-ben, hanem ez egy Bedford felé tartó gyors vonat volt, és az első megálló, ahol megállt és ahol át tudtam szállni az már Elstree-után 3 megállóval volt. De segáz, mert leszálltam St. Albans-ban és átültem az Elstree felé tartó vonatra, szóval csak kb fél órát vesztegettem el az életemből.:D

Itthon kideülr, hogy mégsem kell bébiszittelnem, szóval boldogság.

Ma reggel 12-ig aludtam:)) Persze hajnal 3-as felkvés mellett.
Ebédeltem, majd egy közeli városba mentem, hogy a Poundlandben (egy fontos bolt) vegyek ezt-azt, ami nem volt nyitva:S Pedig a net szerint nyitva kellett volna legyen.
Hazajöttem, megnéztem a Sziklát, imádom azt a filmet, majd este 7kor mekibe mentem. Meki után a házunk mögötti parkban sétáltam másfél órár a gyönyörű naplementében. Imádok sétálni, ahova lehet én sétálok, és még jobban imádok ilyen szép időben sétálni. Dögmeleg sem volt mivel már este mentem.
9kor kértem ma este haza, pár szót váltottam a családdal, azóta meg bejegyzést pötyögök.

Szép hetet mindenkinek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése