2012. augusztus 22., szerda

Hamarosan...

...jövök egy nagyobb, tartalmas bejegyzéssel. Jelenleg időhiányban szenvedek, de ez mostmár megoldódni látszik, így lesz időm megírni az elmúlt 2 hét eseményeit.

A következő rész tartalmából:D

Múlt szombaton a napot a következő családommal töltöttem, Balhamban,Dél-Londonban egy egész napot voltam náluk, ami magába foglalt jó sok óra játszást a picúrral, ismerkedést a környékkel, a házzal és magával a családdal, pikniket a közeli parkban és lefixáltuk a költözésem dáltumát és körülményeit.  Ahogy az új számláló is mutatja oldalt, nem egészen 2 hét múlva cuccolok, ami a mai nappal együtt mindössze 6 munkanapot foglal magába, ami már kimondva is iszonyat kevés...

Megtapasztaltam az angol bőrgyógyászat szépségét, ez is egy külön sztori :S:D

Reni végre visszajött Angliába, és a köv. két hétvégét már betábláztuk, ezen a héten Doverbe megyünk (tengerparti város, hatalmas fehér sziklafaliról híres) jövő héten pedig a hétvégét az ő portáján töltöm, mielőtt átköltözöm az új családomhoz vasárnap.

A blog is új ülsőt kapott, habár ez még nem a végleges verzió. A minap találtam egy tök szép műholdképet Angliáról a neten, és gondoltam milyen jó lesz blogháttérnek. Órákig kísérleteztem különféle stílusokkal, beállításokkal, de egyik sem volt az igazi. Akartam, hogy a háttérkép érvényesüljön, de ha áttetszőre állítom a hátteret akkor az írás tűnik el, ha nem áttetsző, akkor a képből nem lehet látni semmit. De mindegy, most ilyen amilyen, aztán majd ha lesz időm, akkor még állítgatok rajta...:)
Hamarosan pedig jön a részletes iromány.:))


A háttérkép (from google)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése