2012. december 24., hétfő

Boldog Karácsonyt!

 
Minden kedves Olvasómnak, azoknak, akik rendszeresen olvasnak, akik néha-néha idetévednek és azoknak is, akik csak egyszer-kétszer nyitották meg a blogomat, továbbá minden aupair kollégámnak Angliában(Tomi, Anna, J. Anna és még rengetegen mások), Németországban (Vivi), Olaszországban( Angi), Amerikában és szerte a világban, valamint a Csipet Csapatom minden tagjának olyan boldog és vidám karácsonyi ünnepeket kívánok, mint amilyen nekem volt/van!



Tegnap egész napos karácsonyi banzájt tartottunk a barátaimmal, volt ott minden, a magyar palacsintázóban kezdtük az alapozást (pálesszel) majd Lucáéknál folytattuk, és este egy pub-ban tetőzött a hangulat, megajándékoztuk egymást, mindenkitől csupa kedves és szeretetteljes ajándékokat kaptam és igyekeztem én is ilyet adni mindenkinek, majd a házipálinka megtette a hatását és volt egy kis képszakadás is ami az emélkezőképességemet illeti, csupa-csupa a móka, a barátaimnak köszönhetően meg egy fantasztikus, életem talán legvidámabb karácsony estéje! Köszönöm szépen Nektek!<3 
A bejegyzést a karácsonyozásról már elkezdtem írni de még képekre várok (bár nem sok vállalható lesz köztük úgy érzem :) és a hét folyamán közzéteszem. 26-án folytatódik a karácsony Lucussal, majd 31-én a csapatunk számos tagjával a londoni magyar szilveszteri buliba megyünk, amit már nagyon várok, olyannyira, hogy 26-án mikor kinyitnak az üzletek (itt 26.-a nem ünnepnap) akkor hatalmas leárazások lesznek, és be is szerzek egy szép partyrucit, elvégre mégiscsak meg kell tisztelni az Újévet! (Főleg, hogy elmaradt a világvége haha).

Búcsúkép pedig a hosztcsaládomtól kapott karácsonyi ajándékok.


Kaptam egy Body Shop-os testápolócsomagot. Ezt nagyon eltalálták, mert borzasztó száraz a bőröm, és mindig igyekszem új márkákat kipróbálni (eddig semmi nem segített igazán) és a Body Shop nagyon híres a kitűnő termékeiről, szóval nagyon jól jött.(Magamtól nem vettem volna meg mert elég drága így nagyon örültem, mikor kibontottam és megláttam, hogy mit is kaptam:) Kaptam még egy válogatott csokikollekciót a Marks&Spencer's-ből (imádom a csokijukat) valamint 50 font-ot, és emellett még mince pie-t is (tradícionális angol karácsonyi pite.) Ennek azért örültem nagyon, mert igaz, hogy nem szeretem a húsos pitét, de nagyon kedves a hosztcsaládomtól, hogy annak ellenére, hogy a karácsonyt ők nem töltik itthon, ergó én tök egyedül vagyok a házban eme ünnepen, de mégis gondoltak arra, hogy valami tradícionálisat adjanak, szóval nagyon jól esik ez az apró figyelmesség.  A család vasárnap hajnalban (4:30) hagyta el a házat. Az ajándékaimat lent hagyták a konyhapulton, így mikor mentem le vasárnap reggel, akkor kellemes meglepetésként várt az asztalon.  Ma napközben nem csináltam semmit, délben keltem fel (totál kómás voltam tegnap este így jó sokáig tudtam ma húzni a lóbőrt), majd barátokkal /családtagokkal chateltem, és kb délután 2 óta filmeket nézek, túl vagyok a Reszkessetek Betörők 2-őn, A My Girl 2-őn és még egy rakás gyerek-és felnőttebb koromból való karácsonyi filmen. Ma este éjféli misére megyek (az utcánkban van a katolikus templom).

Szép estét és karácsonyozást kívánok Mindenkinek! :)

1 megjegyzés:

  1. Köszi szépen! :)
    Neked is további kellemes ünnepeket és jó bulizást szilveszterre! :)

    VálaszTörlés