2012. április 8., vasárnap

Áldott Húsvétot mindenkinek:)



Minden olvasómnak kellemes húsvéti ünnepeket kívánok, Angliában, Magyarországon, és akárhol ahonnan olvastok:))) Holnapra pedig (és most gonosz leszek háhá) a lányoknak sok locsolót:)) Azért gonosz, mert én személy szerint ki nem állom a locsolkodást, tudom, hogy szép dolog a hagyományőrzés meg minden, de én nem igazán bírom, mikor 5 féle kölnivel "beillatozzák" a frissen mosott hajamat. De én idén szerencsére megúszom:D (Őszintén remélem, hogy szerdán mikor hazamegyek apám nem egy vödör vízzel fog várni a reptéren.) De aki nem, annak enjoy!


Egyéb: péntek este megcsináltam a web check-in-t a hazajáratomra, és ki is nyomtattam a beszállókártyámat, szóval ez pipa. Szombat délután megvettem a hiányzó ajándékokat, és ma délután be is csomagolom mindenkiét, valamint ma délután/este folyamán, mikor a hoszték lelépnek kimosom az összes cuccom, amit otthon viselni szándékozok,és holnap kivasalom majd elpakolom, hogy kedden már csak magamat kelljen kipofoznom plusz utolsó simítások.
Tegnap megtaláltam a neten a helyi katolikus templomot, és láttam kiírva, hogy a nagyszombati mise este 6-kor lesz. El is mentem, odaértem a templomhoz már fél 6-ra, erre a kapun látom kiírva, hogy nem 6-kor hanem 8-kor lesz mise. (Vagy én néztem be nagyon,vagy rosszul írták  a neten.) De sebaj gondoltam, mivel a templomhoz közel ott a meki, meg a tesco, így egy sült krumpli mellett ütöttem el az időt( a sült krumplit ingyen kaptam a meki új ynereményjátékának köszönhetően:) meg tescoba mentem, bár nem vettem semmit,csak egy kis zacskó gyümölcsöt mert nem akartam málhás szamárként menni a templomba.Bár lett volna időm hazamenni a mise előtt, de kedvem az nem volt, így inkább lógtam egy kicsit:)) A mise nagyon szép volt, most voltam először angol nyelvű misén:).
10 után értem haza, gyorsan össezdobtam egy kis vacsit magamnak, majd11 körül megjött a család is ők is húsvétolni voltak, csak ők az ő  hagyományaik szerint.
Ma fél 4-kor kiüresedik a ház, legalábbis addig, amíg T (a család volt magyar au pair-e, ő fog vigyázni a házra) meg nem jön holnap. Én meg  a kutyu, amíg  nagyi kedden el nem viszi magához nyaralni:)

Jók legyetek:) Pá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése