2012. április 5., csütörtök

Spagetti bolognese

Ezt csináltam ma ebédre/vacsira.:)
Aki ismer, az most meglepődik, ugyanis én híresen béna vagyok a konyhában, illetve ezt gondoltam magamról jó sok évig, de ez inkább azért volt , mert meg sem akartam közelíteni főzési szándékkal a konyhát..:) Aztán eljöttem ide Angliába és rájöttem, hogy nem béna voltam, hanem csak lusta.
Az előzménye, hogy ma reggel anyuka mielőtt elment, nézegetett a hűtőben, mit is adhatnék a kisasszonynak ebédre, és felajánlottam, hogy csinálok bolognese-et, mert egész héten rá voltam éhezve, és mert a kislány imádja, oda-meg vissza van érte, annyira, hogy van, hogy mást nem is akarna enni, tehát mért ne?:) Igaz, hogy a gyermeknek a héten ez volt a 3. alkalom, hogy bolognai spagettit evett (kétszer már evett még a hét elején valamelyik nagymamával), de ennek ellenére ma délben is boldogan falatozott:) Ebből tudom, hogy nem lett rossz.Én is kiettem magam, ebédre és vacsira is ezt ettem, rizzsel és tésztával:) Még az első családomban az apuka tanított meg bolognai spagettit készíteni, mert ő nagyon tudta, hogy kell jól megcsinálni, és minden szerdán, miután hazajött munkából és mielőtt bringázni ment, ez volt a menü neki is és az egész családnak, tehát alap volt, hogy az au pair is eltanulja a bolognai készítés fortélyait:)) És mit mondjak, nagyon örülök, hogy megtanított, egyrészt, mert ez volt az első kaja amit itt Angliában tanultam meg elkészíteni, és rájöttem, nem is vagyok olyan béna a konyhában, másrészt mert én is imádom:))
Na, most hogy átrágtam magam a bolognai témán, vissza a hét elejéhez.:)
Semmi különös nincs igazából, a gyermeknek half term (tavaszi szünet, 3 hetes) van. Így délelőtt gyerekvigyázás van, aztán délben/egykor jönnek érte rokonok, és este hozzák vissza, és persze a megszokott feladataim.
Kedden délután, szabadidőmben elmentem egy közeli városba, Edgware-be  ajándékokat venni  a rokonoknak/barátoknak a hazalátogatásra..hát mit mondjak, ajándéknak valót nem igen találtam, így csak magamnak sikerült vennem ezt-azt, ahhoz képest, hogy ajándékbeszerző körútnak szántam azt a délutánt..Szerda délután ide, a városomba a főutcára mentem, van egy shopping park, néhány üzlettel pl New Look, M&S, Sports Direct stb és vettem maganak egy-két ruhaneműt:))
Ma, csütörtök, semmi különös nem volt, megcsináltam a spagettit, a kisasszonyt csak este 8kor dobták haza, tehát volt szabadidőm bőven:)
Holnap délutántól nekem is megkezdődik a 2 hetes hosszú szabadságom jeee:) Azért jee, mert már 8 hónapja nem volt ilyen hosszú rendes szabadságom, szóval végre jól fog jönni egy kis pihi. Az első családomban nyáron volt egy 3 hetes fizetett szabim, amikor is a család nyaralni ment, és én vigyáztam a házra. Ez annyit tett, hogy én a házban maradtam, persze a 3 hét alatt mehettem pl Londonba ide-oda, csak hosszabb időre nem hagyhattam el a házat, és mielőtt a család megjött, kitakarítottam a házat,tehát sok dolgom nem volt, de volt 3 hét szabim, béke és nyugalom:))
Ezután legközelebb karácsonykor voltam szabad 4 napig már az új családnál, majd februárban, mikor 5 napig Párizsban voltak,tehát voltak szabadságaim végülis, csak nem ennyi:)) De holnap délutántól freedom 2 hétig:)
Holnap este el is kezdek ajándékokat csomagolni, remélhetőleg még délután sikerül beszereznem a maradék ajándokat is. LOL, tisztára, mint karácsonykor:)
Hétvégén kimosom az összes cuccom, amit haza szándékozok vinni a 10 napra, és hétfő/kedd a pakolás jegyében fog telni.
A kutyu keddig velem lesz, és kedden jön a nagymama felvenni, és nála lesz, amíg mindenki vissza nem jön a vakációról.
A család vasárnap utazik, de a család egyik volt au pair-e, aki szintén magyar, és itt él a városban, jön erre a 2 hétre, hogy vigyázzon a házra, itt is alszik meg minden, úgyis ismeri már a terepet, egy évet töltött itt. T a neve, már találkoztam vele párszor, ugyanis rendszeresen jön látogatni a családot, és nagyon kedves, mindig jól elbeszélgettünk, meg tanácsokat kaptam tőle. Azt hiszem vasárnap jön, vagy hétfőn, tehát együtt leszünk pár napig, míg én elutazom.:)
Ennyi mára, jó hétvégét mindenkinek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése