2012. március 27., kedd

Back to normal

Aholy:)

Csudi jó idő még mindig tart Angliában, sőt most tombol csak igazán, ma 20 fok volt (legalábbis a net szerint, én kb 24-nek éreztem.) Holnaptól meg még jobb lesz:) Éljen a jóidő és a jégkrémek hada:)

A héten visszaállt minden az eredeti kerékvágásba, mármint a kisasszony múlt heti szabadsága után. Hétfőtől ismét suli, későn jön, nekem napközben sok szabadidő, plusz nem kell senkihez sem alkalmazkodni a házban. De azért mit mondjak, volt jó oldala is annak, hogy egy hétig itthon volt. Először is, tovább aludhattam. Hétközben 7-kor kelek, de múlt héten 8-ig aludhattam, mert a kisasszony minden reggel 10 körül kelt, így nekem csak akkor kellett felkelni, mikor a szülők leléptek.(Igaz, ez csak egy óra plusz, de nekem 10 perc tovább alvás is életmentő hétköznapokon, hát még egy óra:D)  És nem hiányzott a reggelenkéni könyörgés, hogy : "Vedd fel az inged, fésülködj, mosakodj, egyél már, moss fogat végre stb ":D. Meg aztán volt kihez szólni napközben, volt kivel enni, vagy megnézni valami dilis Disney mesét:) Szval nem volt rossz az a múlt hét:)
De ennek ellenére persze boldog vagyok, hogy minden a normális mederben zajlik újra.:)
Tegap délelőtt becaplattam Londonba, a Magyar Nagykövetségre felvenni az útlevelem. Mit mondjak, el sem hiszem, hogy 4 hónapos procedúra után (mármint az időpontkéréstől számítva) végre a kezemben tartom a papírost:)) Mostmár utazhatok kedvemre bárhová:) Csak aztán nehogy ezt is elhagyjam, mint ahogy a személyimet, én hülye.:) Mikor visszaértem Londonból, kb fél 2 körül, neki is kezdtem a feladataimnak a házban, majd mikor végeztem, gyártottam chicken gujons-okat sült krumplival és brokkolival, nyam nyam, majd mire az evéssel is megvoltam, be is futott a család. Olvastam a kisasszonnyal még egy kicsit, aztán Dominika off..vagyis lett volna, ha nem ajánlja fel, hogy megy a Tescoba, mert a napi  busz-és vonatjegyemet ki akartam használni, így mentem, és ha már ott voltam vettem a háztartásba is ezt-azt.
Ma reggel naaagyon lusta voltam.:) Előzménye, hogy a tegnapi nap igen busy volt, London, aztán housework, aztán Tesco-és éjfél után mentem aludni-, így ma reggel, miután mindenki elment, komótosan megreggeliztem, és 9kor visszafeküldtem aludni:))) Délben tértem magamhoz, és mit mondjak, hihetetlen jól esett. Mondjuk , hogy kipihentem a múlt hetet, és a tegnapot. Aztán vasaltam, mostam, kajátam, elvittem egy kabátot a tisztítóba, majd egy hosszú séta a kutyuval-és megint este lett. Este megfürdettem a leányt, azóta off::) Fincsi kínait ettem vacsira, és aztán átadtam magam  a kockulás élevezének.
Annak ellenére, hogy tűkön ülve vártam, hogy megkaparintsam új útlevelemet, most mégis azon agyalok, hogy nem megyek haza Húsvétkor. A hosztjaim ugyan nem lesznek itthon (Fokvárosba mennek a mázlisták), valószínűleg inkább maradok. Két opción töröm az agyam: az egyik, hogy itt maradok a házban -csak ehhez előbb tudni kéne, hogy ha maradnék, akkor a hoszték fizetnének-e arra a 2 hétre, házimunkáért cserébe és házra vigyázásért (a kutyu a nagymamához megy, ez már le van zsírozva) . Majd megkérdezem erről a hosztékat. A másik opció, ha ők úgy döntenek,hogy nem veszik igénybe a szolgálataimat (mert végülis hónapok óta úgy tudják, hogy én nem leszek itt) akkor feladok egy hirdetést a gumtree-n, hogy holiday nanny lennék erre a 2 hétre, végülis van tapasztalatom, itt vagyok helyben, Londoban, tehát ez működne szerintem. Majd ezt megálmodom még, hogy legyen.
Az indok amiért nem akarok hazamenni: elég későn sikerült megszerezni az útlevelem, a repjegyek meg qrvára drágák már, szóval inkább mennék visitelni nyáron, amikor majd jóval hamarabb le tudom fogalni a jegyet.
Köszönöm a megtisztelő figyelmet:DD
Pápá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése