2012. március 25., vasárnap

Tavasz és jókedv:))

Hello bello mindenki:)

A héten csudi jó idő uralkodik a sziget-országocskámban:)) Már vagy kedd-szerda óta 15 fok volt, napsütés, stb, virágoznak a fák, jó illat:)) Mi kell még? És pénteken meg már kb 20 fok volt nap közben, mikor sétálni vittem a kutyut, elég volt egy trikó és nem fáztam:)))

Nade vissza a hét elejéhez. Mint múlt hét pénteken írtam,a kislány beteg volt és nem ment suliba. Akkor azt hittem, ez csak ilyen egy napos itthon maradás lesz, és hétfőre kiheveri, de nem lett jobban, hanem épp hogy rosszabbul, így a héten egész végig itthon volt, és nem ment suliba.
Ez nekem ugye azt jelentette, hogy  au pairből nurse-é léptem elő, egész napos felügyelet, plusz ugye a szokásos házimunka. De nem volt annyira rázós, mint hittem, simán eltelt a hét, bár a házimunkát nem vittem túlzásba, inkább a gyerekre fókuszáltam. Hétfőn és csütörtökön egész nap én voltam a gyerekkel, ebből hétfőn valami apróság miatt iszonyat nagy hisztit csinált, de túléltük.:D Kedden és szerdán délutánra kaptam pár szabad órát, mert apuka itthon volt, olyankor mekibe mentem, meg kutyut sétáltani, vagy csak kockultam a gép előtt. Pénteken 4-ig voltam szolgálatban, amikor is hazajött az anyuka és azzal a lendülettel én le is léptem. (aznap volt a nagyon nagyon szép trikóban mászkálós idő, illetve azóta is.) Pénteken mikor anyuka hazajött kaptam tőle egy doboz Ferrero Rocher-t hálája jeléül, amiért egész héten ápoltam a beteg gyermeket, a szokásos heti pénzem mellé természetesen.:))) Nyamiii:)
Plusz, anyuka kedden este adott nekem egy új mobilt( Samsung, de nem tudom melyik típus), mondta, hogy a munkahelyén találta (illetve, az övé volt kb egy évvel ezelőttig, amikor is lecserélte egy Iphone-ra), de van rajta internet, és nagyon jó kamera, meg chat program, használjam egészséggel.:))) Boldogsááág, mivel így végre nem csak a laptopomról tudok netezni, hanem ha van wifi akkor akárhol. Eddig csak wifivel tudtam működteni, de biztos lehet rá előfizetni internetre, majd rájövök, hogyan:) És tényleg nagyon jó kamerája van, szép képeket csinál, és műkszik rajta a youtube, facebook  meg minden, ami nekem  kell:)))  Csaknem olvassa anyuka a blogomat?:D Mert néhány bejegyzéssel ezelőtt említettem, hogy furcsálom,hogy nem adtak nekem telefont, mikor idejöttem..:)

 Szombaton Londonba mentem egy kis sziesztára,meikzini, window shoppingra (nem vettem semmit, előbb repjegyet kell foglalnom:D) de olyan jó volt, kikapcsoldóni, mekizni, boltokat járni:)) És megint csak pólós időjárás:)Voltam az Oxford Street-en is (ha vki nem tudja, az Oxford Street egy baromi hosszú utca, gyalog legalább fél óra, mire hosszában bejárja az ember, persze csak úgy, ha nem megy be sehova, ha bemész boltokban közben akkor órákat el lehet ott tölteni,sőt az egész napot.) De mindig annyi ember van ott, hogy az valami iszonyat. Szeretem a nyüzgést, és a nagyvárosokat, de ami az Oxford Street-en van,az már sok. Lépni alig lehet a járdákon az embertömegben, ha bemegyek a boltokba vásárolni,akkor vagy nincs a méretemben (mivel ugye rengetegen vásárolnak ott és hamar elfogynak a ruhák) vagy ha van, akkor lehetetlenség felpróbálni őket, mert a próbafülkéknél fél órás sorok vannak, ugyanígy a kasszáknál is...Karácsony előtt, a nagy vásár idején szándékosan kerültem is az Oxford Street-et, mert biztos a népek oda mentek leginkább, és eddig akárhányszor jártam ott, mindig kiakasztott az a tömeg. Tegnap meg is fogadtam, hogy ide többet nem jövök, mert hiába van ott a legtöbb bolt, de mire megyek vele, ha fél nap elmegy egyetlen ruha felpróbálásával és kifizetésével, mivel akkora sorok vannak mindenhol. Szóval hacsak nem azért megyek, mert valakit kísérek(pl Judit barátnőm, aki még nem sokszor volt ott, és egyedül nem szeret menni) akkor nem is megyek többet Oxford Street-re. Én egyébként is jobban szeretem a shopping centereket, és abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy London külvárosában élek, tehát így is van a közelemben több pláza is, de mivel ez már külváros, így fele akkora tömeg sincs, mint az Oxford Steet-en.

Éjjel óraátállítás volt, eggyel ugrottunk előre. Imádom a tavaszi óraátállítást, számomra ez az igazi tavasz kezdete, mert tovább van világos,és innen már csak egy kis röpke idő, és nyááár:))) És mivel én vasárnap amúgy is mindig délig alszom, így nem számít az az egy óra ide-vagy oda.:)) Habár idén teljesen elfelejtettem,hogy most lesz az álállítás, ha nem látom meg tegnap este facebook-on az egyik haverom üzifalán, akkor valószínűleg el is felejtettem volna..

Holnap megyek a Nagykövetségre, felveszem az útlevelem végre, amire már december óta várok.
A kisasszony holnaptól már megy suliba, szóval visszaáll minden az eredeti kerékvágásba, csak a kutyu meg én itthon, egész nap.

See you soon:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése