2012. március 16., péntek

Day of illness

Hello:)
A címből ki lehet találni, miről fog szólni a bejegyzés...betegség ütötte fel a fejét a ház táján.
Nálam már a hét elején elkezdődött, de ha ez nem lenne elég, a kisasszonyom tegnap este belázasodott, így ma nem ment suliba..
Nekem hétfő óta megfázásos tüneteim vannak plusz köhögés, tehát semmi extra, sima nátha elmúlik ugyebár..vagy mégsem? Ugyanis egy hónapon belül ez már a második ilyen eset, hogy meg vagyok fázva:S Napra pontosan egy hónapja voltam ugyanígy beteg és akkor nagyon durva köhögésem is volt, meg lázam is..általában ha én átesek egy betegségen, akkor miután az elmúlik én hónapokig, sőt fél évig nem kapok el semmit.Szóval nem értem, mi van most, hogy alig hogy elmúlt az előző, most itt van újra a betegség,  ugyanazokkal a tünetekkel:S
A kislány is ugyanígy, mint én, csak ő már másfél hónapja beteg..illetve beteg, kigyógyul, megint megbetegszik, megint kigyógyul..értitek ezt?:S:D Szerintem amúgy az van, hogy a leánnyal folyamatosan újrafertőzzük egymást...fergeteges.
Tehát, nurofen, undorító ízű, de annál hatásosabb gyógytea, halls cukorka, meg ami létezik azt bekapkodtam már..plusz sok gyümi. Ha nem lenne elég, hogy magamat kéne pesztrálnom, életre keltenem, hogy tudjam csinálni napi feladataimat, ma még a kisasszony is itthon maradt, így róla is én gondoskodtam. De el kell mondjam, tök sima napunk volt, sokkal jobb, mint amire számítottam(egy hónapja, szintén ilyen megfázás miatt itthon maradt egy napot, és eléggé nyögve-nyelős egy nap volt az, hisztivel, nyávogással stb.) De ma se egy hiszti, se egy nyaff, belült a tv elé, később a laptop elé, és tök jól elvolt magában. Amúgy amit nagyon bírok a gyerekben, hogy egyedül is jól lefoglalja magát, és nem ugráltat 5 percenként, hogy "most ezt csinálj, ezt nézd meg, stb". A TV és a laptop nem az én ötletem volt mielőtt azzal vádolnátok, kockát nevelek a gyerekből:DD, hanem a szülők mondták neki, szóval ámen:)De így nekem is könnyebb dolgom volt, mert míg ő kockult, én csinálhattam a dolgomat a házban. Aztán délután egykor megetettem magunkat, majd elmentem lezuhizni, majd fél 4kor be is futott anyuka, és onnantól én szabad voltam.:)
Embert varázsoltam magamból, és elmentem a főutcára. Jah, szerdán, a főutcán, 15 perce a házunktól találtam egy kelet-európai élelmiszer boltot, és van benne vagy 5 polc, csak magyar cuccal, plusz a hűtőkben van túró rudi, magyar kolbász, szalámi. Menyország:)) Szerdán vettem is egyből savanyúságot, májkrémet, pilóta kekszet meg joghurtot:) Ma visszamentem több pénzzel, és vettem még májkrémet, csokit, joghurtot, és vettem konzerves paprikáskrumplit és töltött paprikát. Még sosem ettem efféle konzerv kaját, biztos nem is lesz annyira finom, mint a házi készítésű, nade mégis csak magyar ízek:)) Már alig várom, hogy felbontsam őket, 10 hónapja nem ettem normális kaját:)
Aztán jött a szokásos pénteki meki:) Annyi változással, hogy a szokásos sült krumpli-csibeburger helyett ma csak sült krumplit ettem, mert Nagyböjt, péntek van, így ma nem eszem húst.
Este, kb fél 8 körül még elvittem egyet sétálni a kutyut, aki nagyon oda volt meg vissza, mint , aki nem sétált vagy egy hete, pedig tegnap is vittem:)Kis cukker.Újabban az a mániája, hogy esténként az ajtómon kaparászik, amíg be nem engedem a szobámba, ahol felkönyörgi magát az ágyamra, és ott alszik egy darabig (amíg ki nem teszem, mikor fürdeni megyek.) Alapjáraton a szülők szobájában(sőt ágyában LOL) alszik a kis drága. Szerda este 11kor hallom, hogy kaparászik az ajtómon. Kinyitom, beengedem, befekszik az ágyamba, és elalszik.  (Ez már nem az első, hogy velem aludt a kutyu). De a szülőknek nem szóltam, mert ők fenn voltak az ő emeletükön. Aztán kb 12 körül hallom, hogy apuka a folyosón szólítgatja a kutyát, közben mondja M-nek, hogy elveszett a kutya. Gyorsan kidugtam az orrom a szobából, és közöltem, hogy nem veszett el, hanem bocs, de ma nálam alszik.:))
Holnap Szent Patrik nap. Nagyon jó lenne megnézni valami felvonulást, ünnepséget, de sajnos, egyrészt Judit barátosném, akivel mindig lógok nem tud jönni (a hoszt családja viszi Doverbe, a mázlista:D) másrészt meg lehet jó lenne pihizni egy kicsit, hogy valamennyire elmúljon a betegség hétfőig.De meglátom, lehet semmi kedvem nem lesz itthon ülni, és akkor bebumlizok Londonba:))

Na, ennyi mára:)
A köv.bejegyzésben írok a családválasztás /és családváltás rejtelmeiről:)
Pápá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése