2012. június 19., kedd

Back in business..

..Azaz újra a nyeregben. Mégpedig, újra a családkeresők táborát gyarapítom.
Na nem kell megijedni, nem dobott ki a családom, nem is vesztem össze velük meg semmi ilyesmi egyeltalán nincs.
Na akkor sztorizgatás. Szóval én a jelenlegi családomhoz tavaly szeptemberben érkeztem. Eredetileg egy évet vállaltam itt, ami ugye most szeptemberben 2 és fél hónap múlva le is jár.  A törénethez hozzá tartozik, hogy a hosztanyum terhes, ezt mondtam már? :)) Bizony, mégpedig már majdnem 5 hónapja. Én már vagy 3 hónapja tudom. Vicces volt, egyik este még áprilisban vacsizunk a hoszmamival. Beszélgetünk mindenféléről, és egyszer csak "benyögi", hogy : "Jah, EGYÉBKÉNT mondtam már, hogy terhes vagyok?"-de ezt így szó szerint.:DDD Hát úgy kellett felszednem a leesett államat a földről, annyira meglepődtem. Mikor ezt megtettem, akkor csak annyit tudtam kérdezni, hogy ez tutkó?? Mondta, hogy igen, de a 3. hónapig a legközelebbi hozzátartozókon kívül SENKINEK nem akarja elmondani. (A kislánynak is csak a 3. hónapos ultrahang után szóltak.) Mondta, hogy szerette volna ha én tudom, mivel mégiscsak velük élek-és hogy ne lepődjek meg az ilyenkor amúgy normálisnak mondható hirtelen rosszuléteitől.  Azt is hozzátette, hogy azt gondolta, hogy én ezt már tudtam vagy legalábbis sejtettem. Mondom neki, "Honnan a fenéből tudtam volna?":DD -ez az egész párbeszéd viccesen jóhangulatúan zajlott le köztünk.  Kérdésemre rámutatott a hasára. Oké, így hogy megnéztem tényleg látszott már valami (mivel hostszmamesz nagyon vékony így neki már 2 hónap után is látsztott picit), nade mivel ugye nem szoktam őt "csekkolgatni" csak úgy, ígyhát addig míg meg nem mutatta én nem vettem észre.
Szóval ez nagyon nagy örömhír. A kislány nagyon jól fogadta, tul. képpen kiugrott a bőréből. Azóta is folyton a bébiről beszél, reméli, h lány lesz, meg amit ilyenkor a gyerekek szoktak ugye. Apuka és anyuka is lányt szeretne.:)) Nekem is azt súgja valami belső hang, hogy lány lesz. Apuka mondta, hogy az első 2 évben majd elköltözik Új-Funlandra  a babasírás elől (na persze ezt sem komolyan, hanem csak viccesen mondta:DD)
Amelett, hogy nagyon örültem, hogy a hosztcsaládom örül, egyből el is kezdtem agyalni,hogy nekem akkor hogyan tovább? Mert nekem egy kanyi tapasztalatom nincs bébikkel.  Anyuka egyik este mondta, hogy neki kell majd valaki, akinek van tapasztalata babákkal és több órában kell majd az illetőnek dolgoznia, mivel a háztartás mellett (amit ebben a házban az au pair, jelenleg én vezetek teljes egészében) a babáról is gondoskodnia kell. Azt is mondta, hogy mivel az első néhány hónapban itthon lesz a babával,így betanítana engem, ha úgy döntök, hogy hosszabbítok.  Először én azt mondtam, hogy gondolkodom. Ez volt kb másfél hónapja. Monstanáig agyaltam, gondolkodtam, mit kéne, merre kéne, hová kéne?  Szerepel a terveim közt, hogy majd Olaszországba vagy Spanyol.o-ba menjek au pairnek, de az angolom még koránt sincs perfekt-nek nevezhető szinten, így arra jutottam, hogy egy évig még maradok itt Angliában. Aztán agyaltam tovább, mégpedig, hogy maradjak-e Londonban, vagy költözzek máshová amerre eddig még nem jártam. Úgy döntöttem, hogy maradok Londonban, mert annyira a szívemhez nőtt már ez a város, hogy nem is tudom hova lennék nélküle.:)) De tényleg, megszoktam a közlekedést, a tömegnyomort a belvárosban és imádom a parkokat, a shopping centereket, Oxford Street-et meg magát az egész várost. Továbbá stratégiai okai is vannak, hogy Londonban maradok, méghozzá: itt a legjobbak a fizetések (most mivel már tapasztalt au pair vagyok 100 font alá nem fogok menni ami a fizut illeti és találtam ennek megfelelő au pair hirdetéseket nem is keveset), a másik, hogy innen Londonból szinte bárhová eljuthatok vonattal szerte az országban, tenger egy-két órára van, és sok szép és híres város szintén.
Tehát a döntés: családot váltok, mégpedig augusztus-szeptember lesz a kezdődátum. Elveim ugye a jó fizu amit már említettem, hiperkedves családot szeretnék, akik bevonnak a családi életbe, és max. 2 gyerek (ha 10 év felettiek akkor a 3 belefér.) A döntésen már agyaltam kb 2 hónapja, de az elmúlt egy hétben pörögtem rajta a legtöbbet, kb minden gondolatom e körül forgott. Ma hoztam meg a döntést, és visszaregisztráltam a jól bevállt oldalra, az aupairworld-re.
A családomnak még nem mondtam meg, de ma este vagy a holnapi nap folyamán robbantom a bombát. :) Ez, hogy csak szeptemberben szeretnék elköltözni úgy gondolom mindenkinek előnyös, mert nekik is lesz idejük, hogy ideális lányt találjanak és nekem is, hogy tökéletes családot találjak.
A családkeresésről majd folyamatosan informállak titeket, mert tudom, hogy vannak az olvasóim közt is családkeresők, így hátha segítség leszek nekik.

Szép hetet mindenkinek.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése