2012. június 10., vasárnap

Évforduló-egy éve Angliában!!:)))-és pizza meg sör


Tegnap volt egy éve, hogy kijöttem Angliába!! Hihetetlen , hogy milyen gyorsan eltelt ez az év, el sem hiszem. Mint ahogy írtam, életem eddigi legtanulságosabb éve volt, rengeteg mindent tudtam meg magamról, és rengeteget fejlődött a jellemem. Ezt az évet/ezt a tapasztalatot nem cserélném el a világom semmiért.
Ja igen tudom ezt a bejegyzést tegnap kellett volna közzétennem, de ha már a tegnapot említem, el kell mondanom, hogy délután 2kor keltem fel:)) (Előtte hajnal 2kor mentem aludni szval pont 12 órát aludtam:D) Mikor kikászálódtam a szobámból a család pont akkor készült elmenni és meg is kaptam anyukától, hogy én vagyok a leglustább lány, akit valaha látott.:)) Hát, komment ide-vagy oda, nekem akkor is nagyon jól esett az alvásmaraton.  Aztán ettem szépen lassan és délután negyed 5 volt már, mikor átöltöztem pizsamából utcai ruhába:)) Meghívásom volt egy barbecue party-ra, de mivel J barátnőm nem tudott jönni(messze van neki, itt látjuk a hátrányát milyen az, amikor az ember nem Londonban lakik) és Reni a helyi magyar barátnőm meg bébisztittelt, nekem pedig akkora sebek vannak a bal talpamon, hogy ráállnom is nehéz, így úgy döntöttem nem vágok át fél Londonon, hanem helyben maradtam, a városomban ünnepletem az évfordulómat. Este elmentem misére, azután pedig a mekibe jó szokásom szerint. Ettem smarites-es Mcflurry-t (fagyi smarites darabokkal) és 9kor a moziban megnéztem a Man in Black 3-at 3Dben. Haláli egy film mindenkinek ajánlom, és a 3D nagyon jól meg van csinálva, igen látványos. Negyed 12kor értem haza, a család már aludt, vagyis fényt láttam még a szülők szobájából, de nem jöttek ki már. Azelőtt nem voltam egy nagy mozifan, akarom mondani nem is az volt a baj, hanem hogy az otthoni városomban nem is volt mozi, így szökőévente egyszer ha Pesten beültem egy filmre mikor arrajártam, itt viszont egyre gyakrabban járok. Meghát mit is tud egy au pair csinálni ha belegondolunk? Vagy kirándulni, de ha nincs kivel vagy éppen spórol(én per pill spórolós időszakban vagyok) akkor a mozi a legkézenfekvőbb, mert mégiscsak kimozdulok otthonról, ráadásul 15 perce van a házunktól gyalog a mozi, és valami újat nyújt, mert nyilván olyanra ülök be amit még nem láttam (ok, kivéve Titanic 3D:DD) és nem drága. Vagyis-fogalmam nincs a magyar mozis árakról,de idekint egyeltalán nem drága, így eme jellemzőinek köszönhetően mára az egyik kedvenc elfogaltságommá lépett elő a mozizás.:)
Ma 11kor keltem, fürödtem, és összekészülődtem (emberdormát csináltam magamból) és leugrottam a városba, fontos kellékekért a köv. hétre, pl csokik, kóla chips. Itthon ebédre pizzát ettem meg sört.:)



Csak úgy délután


Most pedig jöjjön egy képes összefogaló életem eddigi legjobb évéről:) Azért képes, mert most nincs sok időm írni, de a köv. bejegyzés is évfordulós lesz és abban bővebben megfogalmazom mért is olyan jó az au pair élet:))

2011. Június


3. Angliában töltött napomon kirándulás még az első családommal:)) Belekóstolhattam egyből az igazi angol létbe-nem számít az eső sem a hideg, mi kirándulunk:)





11. Angliában töltött napomon életemben először elmentem Londonba. 2 másik au pair lánnyal mentem, mondhatni ők voltak az idegenvezetőim. Amikor közeledtünk Londonhoz én mint egy hülyegyerek kérdezgettem őket, hogy "ott vagyunk már?" és mikor először láttam meg azokat a helyeket amiket eddig csak képről-hát extázis:)) Felejthetetlen nap volt.


Piccadilly circus


Szuvenír autó-höhh hazaállítanék egy ilyennel, hogy "tessék egy kis ajándék Londonból" :)
Jasmin (az eslő városmból au pair) és első kép a London Eye-al

Parlamentnél
Westminster Apátság előtt

Azt már írtam, hogy az első családom sokkal jobban bevont a kirándulásokba és a családi dolgokba. Júniusban elvittek Windsorba, Legolandba is, úgyhogy egy nap erejéig újra gyereknek érezhettem magam, arról ne is beszéljünk, hogy teljesértékű családtagnak is.:)

Lego Véder papa





Rapid-vizes hinta a kis családommal(apuka fényképezett, nem akart megázni:D)




Legocity-csak egy a sok legóváros közül





Legocity Huston-a kedvencem





Mégegy nagyon fontos momentum 2011 júniusából: mégpedig életemben leges-legelőször láttam a tengert:)) Nem is akármit hanem egyből az Atlanti-óceánt:)) (vagyis az English Channelt, de az meg az Atlanti-óceán része.)  Világéletemben imádtam a tengert, bár még tavalyig nem láttam, de mindig úgy éreztem, hogy az valami varázslatos hely, rengetek kagylóm volt otthon, meg tengerpartos képeslapom rokonoktól, és másoknak talán nem olyan nagy cucc a tengerpart, de nekem egy nagy álmom vált valóra azzal, hogy eljutottam oda, és az érzés, hogy minden hétvégén mehetek oda felbecsülhetetlen.:) Az első 3 hónapban mentem is szinte minden hétvégén:) Brighton volt az első tengerparti város, amit meglátogattam.

Legelső képem a tengerről-igaz rossz idő volt, de ez csak egy nap a sok közül:))




Köv. héten:)








Hát mit mondjak-így visszatekintve, talán életem eddig legjobb hónapja volt a tavaly június. Bár persze az évem többi hónapjában is nagyon jó élmények értek, de június azért volt más, mert sokminden akkor történt velem először pl első repülés, első tengerpart, első London és miegymás.



2011. Július, augusztus

Júliusban voltam még rengetegszer Brightonban és Londonban. Valamint az akkori családom egy barátja meglátogatott minket Dubaiból és az egész családot, engem is beleértve meghívta Chessingtonba(vidámpark). Itt igaz nem csináltam képeket, de ez is egy nagyon jó nap volt, fejjel lefelé menő hintákkal, hamburgerrel meg hányingerrel a sok hullámvasutazás után.:)) Július végén a családom elutazott egy 3 hetes vakcióra, ami alatt én egyedül voltam otthon, de teljes fizetést kaptam mindhárom hétre, és a világon semmi dolgom nem volt, csak egyszer kitakarítani, így volt egy jó relxáló időszakom.:) Augusztusra szintén az jellemző, mint júliusra, mivel a gyerekeknek nyári szünet volt így kicsit több/stersszesebb volt a munkám, de mivel a család nagyon jó volt, így egy hihetetlen jó nyarat tudhattam magam mögött.



Brighton mólón-a vidámpark részén mert az is van ott:)







Royal Pavilion Brighton


Kedvenc hintám a mólón-Super Booster-




Először a Tower-hídnál (augusztus)

Királynő palotája


Jasminnel megnéztük a Notting Hill carnival-t aug. végén



2011. szeptember:
Szeptember elején az első családom idádott háziállata, a 23 éves Mallie macska meghalt. Gondolhatjátok mennyire kivolt a család, főleg anyuka mert már 15 éve megvolt neki  a macska, régebb óta mint a gyerekei, meg a gyerekek is a cicussal nőttek fel. Szeptember nagyon jól indult, (a  macska halálát leszámítva), teljesen beilleszkedettnek éreztem magam a helyi au pair közösségbe, rengeteg barátom volt, és bár voltak gondjaim néha a gyerekek fegyelmezésével, de simán úgy éreztem, hogy tudom kezelni őket. A szülők sajnos nem így látták és közös megegyezés alapján új családot kerestünk nekem. (Így utólag igazuk volt, és most csak egy gyerekre vigyázok és sokkal könnyebb, bár akkor kb tragédiaként éltem meg a családváltást, mert nagyon megszerettem a családot, de azóta tudom, hogy jobb így nekem.) A család végig nagyon rendes volt, segítettek új családot találni,és biztosítottak róla, hogy hozzájuk mindig fordulhatok a jövőben és azóta is tartjuk a kapcsolatot, lást előző bejegyzés, mikor meglátogattam őket.:)  Szeptember végén jöttem a jelenlegi családomhoz.

2011, október:
Új hely, új család, új rigolyák hehe:)) Bár a jelenlegi családom nem annyira kedves,mint a régi, de a munka nem nehéz és a kislány nagyon aranyos, és a szülinapomon, október 23-án érkezett meg a házba az új kiskutya Toto:))

Toto első napja nálunk:)

Őszi séták-a házunk mögötti parkban/golfpályán

A fenevad
2011. November
Beilleszkedtem az új családba. Azt nem mondanám, hogy meg is szoktam a furcsaságaikat hehe:)) De  e hónap végére már rendesen itthon éreztem magam, szerettem/szeretem a helyet, hogy 20 percre vagyok London belvárosától, hogy a napom nagy része szabad, és csak délelőtt meg este van egy kis munkám, szeretem a szobámat, ami nagy és kényelmes, a kisasszonyomat, és a Toto kutyát és a szülőket is kedvelem minden hepp-jük ellenére:D. Nekem, extrém hullámvasutak és hinták szerelmesének és karácsonyi giccs áradat rajongójának fontos, hogy november 18-án megnyílt Londonban a Hyde parkban a Winter Wonderland, ami egy nagy karácsonyi vásár és vidámpark, telis tele extrémebbnél extrémebb hintákkal, jégpályával, sült gesztenyével és mindennel, ami a karácsonyi hangulathoz kell. Ide is szinte minden hétvégén ellátogattam amíg be nem zárt december végén.


13 emelet méter magas torony, a tetejéről ledob egy párszor:)


Kedvenc hintám-Air



2011.december:

Karácsonyra nem tudtam hazamenni mert elhagytam a személyimet, és útlevelem meg nem volt, tehát angliai karácsonyban lett részem. December nagy része téli szünet volt a kisasszonyomnak, mert itt Angliában a téli szünet 4 hetes ám és már dec. második hetében elkezdődik. Ebben a hónapban építették újjá a konyhánkat a házban, így átmenti konyhánk volt mégpedig lent az étkezőben az alagsorban. Ez úgy nézett ki, hogy levittük a mikrót, kenyérpirítót meg vízforralót, plusz a garázsból a hűtőt, és poharakat, evőeszközöket és természetesen csak egyszerűbb ételeket tudtunk csak enni a 6 hét alatt, amíg az építkezés tartott. Kb úgy éreztük magunkat mintha kempingeznénk.:) Karácsonyra lett kész az új csilli-villi konyha. Egyik nap már éppen Karácsony előtt elvittem a kisasszonyt Londonba anyuka munkahelyére egy karácsonyi party-ra, ami után a Winter Wonderland felé vettük az irányt. Itt én egymás után szálltam fel a hullámvasutakra/Power Towerre, meg a fejjel lefelé menő hintákra és anyuka meg is jegyzete, hogy nem vagyok normális:))
Szilvesztert London belvárosában töltöttem, gyerekek, az a heringparti ami ott volt az valami hihetetlen volt. Elnéztem egy buliba, majd elindultam a tűzijátékra, de félúton vissza is fordultam mert akkora tömeg volt a metrókban, hogy el tudtam képzelni milyen lehetett volna a folyóparton ahol a tűijáték zajott. De így is emlékezetes maradt a múlt szilveszter.


Harrods karácsonyi puccban



Karácsonyfánk kislány és én díszítettük
Rekorder lego karácsonyfa egy londoni vasútállomáson

Na ennyi mára mert ezeket  a képeket is már vagy 3 órája válogatom/írogatom alá, holnap jövök a második félévemmel:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése