2012. június 29., péntek

Holnap

Holnap: interjúm lesz azzal a családdal, akikről már az előző bejegyzésben is beszéltem, akik nagyon szimpik és London belvárosában laknak. Holnap újabb vásárlókörúta megyek, ezúttal Londonba. Holnap lehet, hogy lefoglalom magamnak és egy ismerősömnek a jegyeket egy 2 hét múlva esedékes Stonehenge-Salisbury-Winchester túrára.:))) Holnap Judit barátnőm hazamegy Angliából.:((

Ennyi lenne dióhéjban mi minden lesz holnap. Nade megy most jöjjön kifejtve is.

Tehát, először is az interjú. A család, aki Shepherds Bush-ban lakik, London 2-es zónájában tehát igencsak a belvárosban múlt vasárnap az anyuka beszélt az én hosztanyummal, referenciát kért de vagy fél órán keresztül nyomták a traccspartit a telefonban (nem hallottam, hogy pontosan miket beszéltek, mert anyuka fent az ő szintjükön volt, én meg egy szinttel lejjebb az én szobámban.) Aki nem ismeri az angolokat lehet meglepődik, hogy mit beszéltek ezek fél órán keresztül, de aki eltöltött már egy kis időt itt az tudja, hogy az angoloknak a fülükhöz van nőve a telefon. (Ez egyébként akkor nagyon idegesítő, amikor szeretnék beszélni anyukával és épp telefonál, mert tudom, hogy minimum fél óra lesz neki mire legyógyul a telójáról:D).  Na de lényeg, hogy beszéltek (anno az első hoszanyum is adott rólam referenciát és ő is fél órát beszélt a mostani hosztmamival tehát nekem ez a dumaparti most csöppet sem volt meglepő:D) és a Shepherds bush-i anyuka mondta, hogy szeretne velem személyesen találkozni szombaton. Boldogság:)) Mert a körülmények, fizu, a lakosztályom (mert saját szintem lenne a házban fürdővel meg mindennel) meg minden stimmelne. Egy bajom van, ami másnak lehet nem lenne az, de nekem igen: mégpedig, hogy belváros. Tudom, hogy rengetegen vágynak London belvárosába, és sokan rárepülnének erre a családra, de az a helyzet, hogy nekem kell az, hogy legyen egy nagy park/golpálya vagy valami zöld a közelben, ahol csend van és a levegő is tiszta. Én nem vagyok egy nagyvárosi leány. Félreértés ne essék, eszem ágában sem lenne pl egy faluba menni, ahol viszont semmi sincs, neeem. Amire nekem szükségem van az az, hogy pl London külvárosában legyek, ahonnan könnyen megközelíthető a belváros vonattal, de van zöld, van erdő, viszont van a közelben egy pár bolt, meki meg effélék. A jelenlegi városomban ez mind megvan, 20 perce vagyok vonattal a belvárostól, de közvetlen a házunk mögött van egy nagy szép erdő, 15 perce van gyalog High street ahol vannak boltok, meki, teszkó. Tökéletes hely a magam fajtának.:)) Ez van, nekem szükségem van arra, hogy elmehessek sétálni ahol még a madár sem jár, de ugyanakkor közel legyen a civilizáció is. És a jelenlegi városomban ez megvan teljes mértékben.:)) Emberek, egyre jobban úgy érzem, hogy itt kéne helyben családot találnom.
Nade vissza a holnapi interjúmhoz: szóval ez az egy ellenvetésem van, hogy belváros. De persze az interjúra el fogok menni, mert kihagyni kár lenne, és majd ott úgyis meglátom, hogy milyenek lesznek élőben és a környék is milyen lesz élőben. Döntenem meg úgysem ott helyben kell.:)) A keresés persze folytatódik.

A múlt heti watfordi bevásárlást ki kell egészítenem holnap, mert bár találtam rengeteg jó ruhát, de méretemben viszont nem mindenből volt. Így holnap London belvárosában bemegyek majd a boltokba, válogatnom nagyon nem kell majd, pontosan tudom mit akarok, majd csak a megfelelő méreteket kell kiválasztanom, amiket múlkor Watfordban sajnos nem találtam meg. Interjú előtt fogom ez beiktatni, mert az interjú csak este lesz.

Stonehenge-Salisbury-Winchester túra: óóó amikor megláttam a face-en az au pair csoportban, hogy Zita kollegám, akivel még ugyan nem találkoztam, de már egy ideje a face-en kapcsolatban álltam, szóval ő talált egy túrát a fent említett állomásokkal. Én már amióta kijöttem ide el akartam menni a Stonehenge-hez de eddig még nem volt rá alkalmam. Bár én is nézelődtem az utazási irodák kínálatai között, de a legtöbbjük elég drága volt. De Zita talált egy tök jó weboldalt, ahol napi buszos utazásokat szerveznek és azokhoz képest amiket eddig láttam sokkal olcsóbban.  Ez a Stonehenge túra júli 14-én lesz, ami szombat, ami nekem rizikós mert szombatonként én bébiszittelek. De, hehe tegnap este annyira megörültem eme túra-ajánlat láttán, hogy egyből le is csaptam anyukára és mondtam, hogy legyen kedves nekem elengedni azt  a szombatot, hogy el tudjak menni. (Kora reggeltől késő estig tart, szóval kizárt ,hogy visszértem volna bébiszittre). És elengedett.:)) Jeeee. Direkt jó előre szóltam, hogy ne legyen fennakadás, sem puffogás egyik fél rszéről sem (az enyémről ha nem tudott volna elegedni, vagy az övéről, ha már lett volna programja mert én kb addig erősködtem volna, meg mondtam volna ilyen-olyan indokot amíg el nem enged:DD ). De így, hogy több mint 2 héttel előtte szóltam természetesen oké volt a dolog.:)) Az iroda, ami a jegyeket árusítja Shepherd Bushban van, igen, pontosan ott, ahová holnap megyek interjúra:))) Ennek így kellett lennie.:)) Szóval ha nyitva találom azt az irodát(lévén szombat lesz így nem biztos) akkor megveszem magunknak a jegyeket, ha nem lesz nyitva sem gáz, mert Zita mondta, hogy akkor megveszi ő jövő héten, tehát Stonehenge-Salisbury-Winchester: vigyázz, jövünk:))) Nagy-nagy álom és bakancslistás helyek:DDD

Judit: róla csak röviden, mivel ez az ő magánügye, de holnap reggel hazamegy, végleg (mármint lehet egyszer még visszajön Angliába de most egy időre elmegy.) Az indokról is csak dióhéjban: nem jött be neki annyira az au pairség, illetve nem is az au pairség, hanem az azzal járó dolgok, nyomás, és a családja sem volt a legkedvesebb. Egészen mostanáig úgy volt, hogy július végén megy haza,és még lesz egy pár hétvégénk együtt, de a héten váratlanul eldöntötte, hogy most megy. Egyik nap írta nekem a face-en, hogy szombaton hazamegy. Hát, lesokkoltam pár pillanatra. Nem elég, hogy ilyen hamar, de így már találkozni sem tudunk, mivel holnap korán reggel megy, hét közben meg mindketten dolgoztunk.:( Én azért remélem, hogy még találkozni fogunk  a jövőben, akár itt Angliában, akár valahol máshol.:) És fogunk is:) Hiányozni fog, és a közös londoni kiruccanásaink is.

Ma este Renivel megyek a már szokásosnak mondható péntek esti meki járatunkra. Szinte minden pénteken megyünk, és kibeszéljük a hetünket, ki/mi idegesített, mit csináltunk stb egy menü és egy fagyi társaságában.:)) Amikor tehetjük és mindketten szabadok vagyunk, akkor hétköznap este is megyünk, így tettünk kedden is. Renit nagyon megkedveltem, mint már írtam, nagyon jó, hogy vagyunk egymásnak,  és amellett, hogy nagyon szeretem a kis városkám elhelyezkedését, Reni miatt is jó lenne itt vagy a közelben maradni.:))

Szép hétvégét, majd beszámolok az interjúról.;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése